Ahad, Disember 05, 2010

Cuti saya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! Alhamdulillah...ada peluang lagi nak update blog ye...hehe..


Hmm...cuti sekolah anda semua mesti seronok kan? Siapa yang dapat pergi melancong tu...wah! Untung tuu!! Yang buat kerja sambilan tu...lagi pergh! Dapat kumpul duit...haha! Yang pergi ke Mekah untuk beribadat bersama keluarga....wah! Serius! Memang untung sangat sangat sangat!!  *(Dah la tu nazifa...lebih lebih kau ni..)

Hehe..baiklah...baiklah..dah habis syok sendiri ni...sambung balik cerita...

Cuti saya? Hmm...biasa saja..tak pergi mana-mana pun...(setakat ni la..)..blogging pun dah jarang tahun ni berbanding dengan tahun lepas...ye la..tahun ni..saya ambil PMR kan? PMR dah habis..kena study lagi..sebab nak ambil UKKM...huhu...

-- bosan tahap kritikal..

(Alhamdulillah..dah selesai dah...pada 3 /12 /2010..yang lalu...)

Sekarang....saya ada tugas baru pada cuti sekolah ni...iaitu...penuhkan buku NILAM saya..oh no!!

Hehe...walaupun tangan ni rasa malas sangat nak tulis kat buku NILAM tu..nak tak nak kena buat juga..penting beb....penting.. *(tulis blog rajin plak..hampeh kurang asam betul..)

Dan sepanjang cuti ni juga saya kena la minta "subsidi" buku daripada kawan-kawan saya..haha!

Nampaknya..jadi ulat buku la saya pada musim cuti ni ye.....


Selain daripada membaca....Alhamdulillah...saya dapat peluang untuk sambung semula latihan memanah..hehe..dah berbulan-bulan tak pergi...

(untuk pengetahuan anda...saya tak menang apa-apapun dalam sukan memanah...sedih betul..)

Dan..yang paling penting sekali....saya kena belajar kembali urusan rumah tangga a.k.a buat kerja rumah la..hehe..ye la...masa sekolah asyik study aje...tolong kemas rumah pun jarang kan? hehe..*(anak dara la katakan...kena la belajar..)

Jadi..sampai sini saja coretan saya....niat nak tulis pun sekadar nak hilangkan kebosanan saja..ehehe...terima kasih kerana sudi baca!


Nota: UKKM - Ujian Kecenderungan Ke MRSM..

(p/s= sejak kebelakangan ni asyik update blog tengah malam aje..huhu...)

Tiada ulasan: