Rabu, Disember 01, 2010

2 awards at once!

Assalamualaikum and a very good day to all! I'm so happy! Why? I got 2 awards on the same day! Repeated :  On the same day!...wow!! =D

Hehe..maybe I'm speaking in English right now...but...for the questions that I'm about to answer..well..in Malay of course! Hehe..( click on the "read more" button..)


1st award...

Masyaallah! They look so yummy! =D

1.ape bende yg pling penting penting dlm idop korg..??
hmm..tak tau pula.. =D

2.bende yg terakhir korg beli menggunakan duit korg sendiri??
Topup maxis RM5..huhu....

3.dimana tempat korg ingin melangsungkan perkahwinan korg dan tema perkhawinan korg nanti..??
Haha...tak dapek do den nak jawab soalan ni...den kocik laie...hehe..
(Terjemahan : Haha..tak dapat saya nak jawab soalan ni...saya kecil lagi..hehe...)

4.adakah korg sedang bercinta sekarang..??
Secara jujurnya..TIDAK..

5.berapa lama korg akan mencintai kekasih korg..??
Wallahualam...tak terfikir...

6.dimana korg selalu jumpe kekasih korg..??
Kenapa mesti berkaitan dengan kekasiiiiiiiiihhhh!!!!! =P

7.novel/buku/majalah yang terakhir korg beli..??
Novel : Planet-planet Cinta
Daun Pun Berzikir

Buku: Soalan Peperiksaan PMR yang lepas2 untuk semua subjek...hehe..

Majalah : Asuh...hihi...

8.apakah nama penuh korg..??
tengok aje la kat URL tu...hehe..(tak sporting..) =P

9.antara mak dan ayah korg,mne yg korg mesra..??
dua-dua..hehe..tapi..saya lebih dengan ayah..(kot..)

10.namakan org yg korg betul-betul nak jumpe dalam hidop..??
hmm...tiada terfikir..terlintas..hehe..nyanyi lak tiba2.

11.adakah korg basuh baju korg sendiri...??
kasut dengan tudung aje basuh sendiri..yang lain
semua mesin yang basuhkan...saya masukkan aje..hihi...

12.dimana tempat yg korg betul-betul nak pergi..??
Ana uridu an azhaba ila al-jannah...Aminn!!
(Terjemahan: Saya ingin pergi ke syurga..Aminn!!)

13.pilih salah satu peluk or cium..??
Ontah...tak tau den do...hehe..
(Terjemahan: Entah..tak tahu saya..hehe..)

14.beritahu 3 bende tentang orang yg tag korg..??
- dia hebat..
- dia kakak saya..
- dia sebahagian daripada hidup saya.. =D

15. 5 bende yg korg sangat-sangat sayang dalam hidop korg..??
- buku-buku saya..
- telefon bimbit saya..
-kad pengenalan saya..
- komputer + internet..
- cermin mata saya...

16. 5 lagu yang paling korg suke dan selalu dengar..??
- Maher Zain - Awaken
- UNIC - Sekolahku
- Saujana - Nota Cinta
- Mirwana - Seruan Lima Waktu
- Native Deen - I am Near

17.bila tarikh lahir korg, dan kat mane korg sambut tahun lepas..??
29 Jun 1995 - di rumah.. =D

18. 7 org blogger yg korg nak tag..??
Alamak!! Tak tau la nak tag siapa....asif! Asif! (maaf,maaf!)

2nd award..
Wow...never thought of it! =D

1. antara ibubapa , kawan dan ehem ehem , mana yg korang lebih rapat ?
sudah semestinya ibubapa...sebab mereka sentiasa ada di sisi saya! =D

2. kalau saya ditinggalkan di tempat terpencil , apakah yg anda akan buat ? 
hmm..tak terfikir pula...tak tahu la..


3. berikan award ni pada 5 yg terbaik .

1ummah (shahidah)
syamim
siapa2 saja..

=D

OK..that's all for now... =D

Tiada ulasan: