Ahad, Januari 02, 2011

Tahun baru azam baru? (entry ringkas)

Assalamualaikum dan salam satu blogger...haha...err...kalau anda perasan / tak perasan...saya dah letak zon nasyid di sebelah kiri blog ini...

Tetapi...jangan risau...walaupun "autoplay"...anda boleh "pause" kalau anda rasa tak selesa membaca sambil mendengar....okey? All right..(suara sengau...hihi..)

Baiklah...seperti yang anda maklum....kita sudah pun berada dalam tahun 2011....kan? Tahun baru...mesti ada azam baru kan?



Apakah azam baru anda?


Adakah anda sudah berjaya menunaikan azam yang lama tu?


Atau...nak bawa azam yang dah sekian lama ada tapi tak buat-buat lagi?


Hehe...macam-macam ada...


Apapun..saya berharap..agar tahun ini akan menjadi lebih baik daripada tahun lepas...dan...semoga kita berjaya menunaikan azam kita tahun ini..

Kepada yang menghadapi UPKK, UPSR, PMR, SPM, STPM, STAM dan semua jenis perperiksaan penting pada tahun ini...saya nak ucapkan....


"Semoga berjaya!! Anda boleh lakukannya!!"

Baiklah..sampai sini saja entry saya..ringkas saja kali ni..Insyaallah..nanti sambung lagi....

(p/s = saya mungkin jarang update blog ni sebab nak bersedia untuk SPM 2012...saya tak boleh leka lagi...ini untuk masa depan juga...kan? Lagipun..saya rasa saya dah kekeringan idea..haha..)

2 ulasan:

woot-woot berkata...

gua suka gile vaves kt nasyid ! ^^

Unknown berkata...

haha...sama la kita encik woot woot! :D