Ahad, Januari 23, 2011

Alhamdulillah! Alhamdulillah!

♫  Assalamualaikum..salam sejahtera...
Kepada anda semua moga bahagia.. ♫
♫  Di hari yang indah...lagi mulia..
Di pertemuan ini dengan kasih sayang... ♫

(diambil daripada nasyid Assalamualaikum - Rabbani Junior)
_______________________________________________

Baiklah..kali ni serius....Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! Alhamdulillah..masih ada peluang lagi nak update blog ni....kerja sekolah banyak!!! Nak release tension jap..hehe... :D

Kalau anda perasan (bukan...saya tak kata anda perasan)..saya dah tukar background daripada "back to school" kepada gambar angkasa!! Kenapa? Saya minat astronomi!! Dan saya harap agar cita-cita saya nak jadi ahli astronomi tercapai juga..amin ya rabb!! :D

Ok...kembali kepada topik..rasa-rasa kenapa tajuk entry ni sampai macam tu sekali? All right! Ini la puncanya..

Puncanya...


Nazifa dapat tawaran ke SBP!!!


SBP mana tu nantilah saya cakap...tunggu sampai saya dah confirm sekolah kat situ dulu...baru saya cakap..(macam la korang nak tau...siapa la saya ni kan..saya bukannya blogger terkenal pun...) *merajuk la plak

Serius...balik rumah tengok-tengok ada surat kat atas meja...buka-buka...tengok-tengok ada tawaran daripada SBP..fuh! Alhamdulillah...saya masuk aliran sains tulen kat situ....(sebenarnya saya nak sains agama!!!)

Baiklah...yang penting..."confirm"kan diri saya sebagai pelajar SBP tu dulu...baru boleh cakap macam-macam (a.k.a minta tukar aliran...hehe..)...dan saya harap sangat-sangat la boleh confirm!! Dah buat surat berhenti sekolah...dah beli dah baju baru seluar baru dan macam-macam lagi...serius..kesian kepada ibubapa saya kerana telah korbankan banyak duit dan masa... =/


Tapi..masalahnya....


Saya mungkin terpaksa melupakan minat saya!

Hmm...sebenarnya saya tak tahu la kat SBP yang saya dapat tu ada tak sukan memanah sekali..kalau ada..Alhamdulillah! Kalau tak da..tak pa la..terpaksa cari sukan lain... =(

Serius...lepas pindah sekolah nanti saya bukanlah AJK Kelab Memanah di sekolah saya lagi..huhu..nampaknya masa cuti panjang la dapat join memanah sekali dengan budak-budak sekolah saya..huwaaa....saya cintakan sukan tu!!! (Sunnah nabi tu beb/bro..)

Hmm..apapun..saya harap...kat sana nanti saya dapat biasakan diri saya dengan suasana baru..kawan baru..kawan baru..cikgu baru..dan juga kali pertama duduk kat asrama! Oh Allah! (selalunya orang kata OMG..) :)

Sekian...salam daripada saya...dan tidak lupa juga tahniah kepada sesiapa yang dapat SBP / MRSM / SMKA... :D Dan kepada SEMUA...teruskan perjuangan anda... :D

(p/s = rasanya kena stay kat kampung kot..huh..makin jauh la aku dengan rumah dan dunia siber..huwaa..rasanya la..)

Tiada ulasan: