Selasa, Jun 29, 2010

Selamat hari jadi..

29 Jun - 5.00 petang

     Dah 15 tahun rupanya aku kat dunia ni..makin meningkat la usia aku..hihi...tapi itu tidak bermakna yang aku ni sudah matang...aku masih lagi belum bersedia untuk menghadapi kehidupan yang sebenar...ilmu dan imanku masih lagi belum cukup.. =D

Dan..yang agak-agak melucukan...hari ini ujian bertulis KKQ..haha! Bangun pagi bukannya dalam keadaan gembira..tapi takut dan gementar!! Tapi..Alhamdulillah...aku dapat juga jawab..sekarang tengah sedia untuk ujian lisan pula...harap aku dapat buat yang terbaik!! (nampak sangat pukul 2 pagi kena bangun...haha!)  =D

Selain itu..aku gembira sebab hari ni semuanya berjalan dengan lancar..Alhamdulillah...dan juga..gembira kerana dipanjangkan usia hingga ke hari ni...dan terharu juga sebab kawan-kawan aku buat kejutan semasa waktu BM kat sekolah tadi...wow..tak disangka... =D

(p/s = saya letak gambar kek itu sebagai tanda penghargaan saya kepada ayah dan mama saya...=D )

2 ulasan:

Nur Syafiqah Sharif berkata...

cdp kek.!
da tue rpenye ko an.
nk wt cmno.
anyway,npo xbg den kek uh.
nk gak rso.hehe
(bercanda sajaa)

Nurul Nazifa Azmi berkata...

haha! aq nak bagi kau..tpi kek tu adik aku dah hncurkan...sorry wei..
=)

haha! kau lgi tua dpd aq...hihi..
(14 hari aje..)