Jumaat, November 19, 2010

Kena tag lagi la..

Assalamualaikum semua! Kali ni..aku kena tag lagi...dengan saudari Hidaya Mansor.. =D

Let's get started...

1. http://hidayamansor.blogspot.com/
my sister's blog! =D

2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu..
♫ alam maya nazifa ♫™
sebab inilah tempat saya bercerita....dan tempat ini hanya ada di internet...hehe...

3. nama url dan mana datangnya idea tu..
 nurulnazifaazmi.blogspot.com
*nama penuh saya....senang nak ingat..lolz.. =P

4. apakah method dalam penulisan blog anda?
entah la...tulis ikut idea aje.. xd

5. apakah perasan anda bila melihat blog orang lain cantik dan menarik
sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang blog cantik, tapi merendah diri..)
mula-mula tengok...nak juga buat blog sendiri cantik macam tu..
10 saat kemudian..tak "feeling" lagi dah...tengok aje...hehe...
(malas nak edit..)

6. bilakah blog anda diwujudkan?
kalau tak silap...dalam bulan julai 2009..

7. siapakan orang pertama yang tahu dan jadi follower anda..
kawan satu sekolah saya...Farah Amalina.. =D

8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award
   tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini....




Dah habis dah....thanks for the tag kak Hidaya! <3 =D

(p/s = lepas ni nak cuba tulis apa yang aku dah belajar masa kursus perundangan syariah tu...dah tulis tu bagi la pandangan ye...aku perlukan pandangan orang2 yang genius dalam bab ni!!! =D)

Tiada ulasan: