Sabtu, November 27, 2010

Dapat award! =D

Salam semua! Saya dapat award lagi daripada saudari Hidaya Mansor! Yay!
Dan saya juga kena jawab beberapa soalan...=D

 
1. Jelaskan kenapa anda suka berblogging?
Saya sendiri pun tak tahu..saya cuma tertarik nak buat blog dan..
poof! Di sini la saya....sedang berblogging... :D
 
2. Apa motif anda tarik follower? Anda superstar ke?
Saya tak tarik follower pun..(padahal dalam hati nak...hehe..)
Yang pasti..saya bukan superstar pun... :p
 
3. Cerita sikit perangai anda...
Selalu bermonolog bila tertekan...cemburu bila tengok ada orang lebih baik..
Saya pun nak lebih baik juga!!! :D
 
4. Best tak dapat award? Excited maybe?
Excited? Of course! :D
 
5. Pernah tak terfikir nak masuk magazine A.K.A me-war-warkan blog anda?
Tak terfikir pun....:p
 
6. Sila tag blogger lain utk terima award ni...
 
 
(dah...cukup la tu... =D)
 
Ok....dah habis..sampai sini.... =D

2 ulasan:

wasabi onee-san berkata...

wuahahaha..
dapat award lagi erkkk....
trimas nazifa, t wasabi wat erkk.... :)

Nurul Nazifa Azmi berkata...

hhehehe....welcome akk wasabi.. =D
thanks ya! =D