Selasa, September 08, 2009

Outlandish - Appreciatin'



Aku tahu apa yang kamu semua fikir....tak habis-habis dengan Outlandish...
Hehe...aku letak lagu mereka sebab ada banyak mesej...kalau faham jumpalah..

Lagu ni ingatkan aku yang Allah SWT dah banyak beri nikmat pada aku...tapi aku kadangkala lalai...lupa nak bersyukur....ya Allah...ampunkan aku!! Ampunkan kami!!

Apapun...lirik ada di bawah..biar aku dan kamu semua sama-sama faham...cuba fokus betul-betul...


Appreciation

3 ulasan:

fatima berkata...

tolong ajarkan saye mcm mene nak add video

hikmatun berkata...

Assalaamu'alaikum w.b.t... apa habaq? Harap sihat dan bahagia sentiasa. Ni lagu baru mereka kan? Terima kasih kerana share, ni baru ambe tahu ada lagu baru pulak dari Outlandish :D

Salam Ramadhan, selamat menjalan ibadah di bulan puasa ni ....... :)

Nurul Nazifa binti Azmi berkata...

kepada hikmatun....
waalaikumsalam...alhamdulillah baik saja....

sama-sama...salam ramadhan!!