Sabtu, Ogos 22, 2009

Ahlan wa sahlan ya ramadhan!!

Ya!! Ahlan wa sahlan ya ramadhan!! Selamat datang ramadhan!! Oh, hari pertama puasa...hmm...mungkin susah sikit pasal dah biasa makan kan?? Apa lagi siapa-siapa yang pergi sekolah jalan kaki (macam aku ni....hehe)...susah sikit la sebab penat kan??

Tak mengapa....sekarang ni cuti sekolah....kita rehat-rehat pada masa yang sama..kita cubalah baiki diri kita sama-sama kan?? Hehe..tu yang seronoknya bulan ramadhan..bulan yang kita boleh melatih diri kita untuk tidak mengikut nafsu...

Lagipun..syaitan dah kena belenggu kan?? Jadi..senang sikit kerja pemulihan hati tu..(sikit je la)...kan??

Walau apapun...aku saja-saja nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam!!
Dan....sebelum raya aku nak ucapkan aku minta maaf kalau-kalau ada post aku ni sakitkan hati kamu semua...sorry au!!


Tiada ulasan: