Jumaat, November 06, 2009

Sami Yusuf - Anything for you...



Sami Yusuf...penyanyi nasyid Britain yang memang aku minat!! Lagu beliau memang banyak memberi aku kesedaran tentang hidup ini...muziknya pun sedap saja untuk didengar..kan??

Kalau kita dengar lagu ni kan...seolah-olah beliau sanggup buat apa saja demi orang yang beliau sayang..jadi...macam mana??

Sanggup ke kita buat sesuatu yang sukar semata-mata untuk orang yang kita sayang?

=D

(P.S = Yang penting hanya untukmu ya Allah...) =)

3 ulasan:

Ahmad Nizam berkata...

Oopss silap, peksa SPM plak dah, peksa tingkatan 2 je kan?? keh3 soriiii

Ahmad Nizam berkata...

Salaam. MMmm Sami Yusuf, my favourite hehe

Itulah, nak buat sesuatu utk orang yang kita sayang bukannya senang kan, cakap memang mudah di bibir ni huhu

Apa lagi nak buat sesuatu kerana Allah, kerana yang paling layak dicintai ialah Allah S.w.t.

Semoga Allah memberikan kekuatan kepada kita untuk tetap di jalanNya dan sentiasa mematuhi serta menjauhi laranganNya, amiin

Macam mana dengan peksa SPM wahai adik Nazifa?? Harap dapat jawap dengan tenang dan selesa yerr. Dah habis belum peksa eh?

Ma'assalamah :)

Nurul Nazifa Azmi berkata...

wasalam..abg.nizam..awl sgt SPM tu...hehe..

hmm..peksa dpt no.5 je..huhu..sedih..

amin...semoga Allah berikan kita kekuatan untuk menghadapi hidup ni...

=D