Jumaat, Disember 31, 2010

Award lagi.. :D

Assalamualaikum semua! Hehe..baru semalam buat entry...hari ni pun nak buat? Hehe...rilek...rilek...bukan selalu saya buat macam ni...ehehe....


Sebenarnya...award ini pun dah lama dapat...cuma bertangguh-tangguh saja..hehe...penyakit M punya pasal la ni..terima kasih kepada sis Nur Hidaya lagi sebab selalu bagi award...hihi... :P

(Ya..saya tahu..entry ni membosankan...nak baca..bacalah...tak nak baca tak pe...saya yang bacakan untuk anda..hihi.. [gurauan saja] )

(UPDATE = ada dua award..satu dah lama...satu baru seminit tadi...hihi..)


Ini yang bertangguh tuu....
Lawa ke? Haha...syukran! :D

1. Berikan nickname (pemberi award)
Hmm...tak tau la.. :D

2. Ucapan untuk pemberi award...
Terima kasih untuk award ni! Anda terhebat! :D

3. Senaraikan 6 artist, band, group yang anda minat..

 Rabbani
 Raihan
 Saujana
Mirwana
 UNIC
 Seven 8 Six

( sebenarnya berlambak!)

4. bagi award ni kepada 10 blog yang mempunyai BLOG YANG CUN MELETUP!
hehe...saya rasa ramai dah dapat...sebab award ni pun dah lama dah nampak...
cuma saya baru saja dapat....hehe....


Ini yang baru punyaa....


Haha..sweet ke saya..kasar ada la..hihi..

1. Nama comel korang apa?
Nama comel saya? Efa kot...tak pun Aifa..hihi...

2. Senaraikan 4 pelakon dengan cerita yang dilakonkan oleh mereka...

 Allahyarham M.Rajoli - Tanah Kubur..
 Pierre Andre - Tiramisu
 Sharifah Amani - Dalil Cinta
 Lisa Surihani - Adamaya..


(ni main senaraikan aje....hihi...)

3. Idola korang?
 Rasulullah SAW...Saidatina Aisyah RA....Saidatina Fatimah RA....abi wa umi.. :D

4. Ucapan untuk pemberi award ni?
Semoga berjaya di dunia dan akhirat.. amin! :D

5. Sila tag 5 orang blogger yang kamu suka...
Alamak...tak tau la siapa nak tag...siapa2 yang nak ambil saja la..tak ada copyright pun....


Baiklah...ini saja...Insyaallah...cerita lagi...

(p/s = Saya rasa 2011 nanti saya jarang update blog...macam 2010 ini...sebab...form 4 nanti cikgu kata saya tak boleh "honeymoon"...nanti masa form 5 "ternganga"...hehe...)

Tiada ulasan: